Dieet-advies.nl


Dieet advies - Voedingswijzer voor snel en gezond afvallen

















Test uzelf



Gewicht is een persoonlijke zaak. Een goed gewicht is een een gewicht waarbij u zich lekker voelt en uw gezondheid niet wordt bedreigd. Er is ook een wetenschappelijke methode om te bepalen of uw gewicht gezond voor u is: de zogenaamde Quetelet Index (QI) of Body Mass Index (BMI). Hoe gezond is uw gewicht?

> Doe de Gezond Gewicht test.


Een half uur intensief bewegen per dag houdt conditie en uw lichaamsgewicht onder controle. Beweging is gunstig voor de bloeddruk en het cholesterolgehalte in uw bloed. Het zorgt voor een fitter gevoel en daardoor bent u blijvend minder snel moe. Beweegt u genoeg?

> Doe de Bewegings test


Ons lichaam bestaat voor het grootste deel uit water. Dit is nodig voor de aanvoer van voedingsstoffen en de afvoer van afvalstoffen. Omdat we zon twee liter vocht per dagverliezen via transpiratie en het toilet is het belangrijk om dit weer aan te vullen. Dit kunt u voor een deel doen door het drinken van zo'n anderhalve liter water, thee of sap per dag. De rest krijgt u binnen via voedingsmiddelen als fruit, groenten en zuivel. Drinkt u genoeg?

> Doe de Vocht test.




 
Meer weten?
Atkins voor beginners, Robert C. Atkins
Robert C. Atkins
Atkins voor beginners

"Het dieet dat geen honger- gevoel geeft en echt werkt."

 






2001-2005. (c) All rights reserved.    │   Home   │   Disclaimer   │   Contact   │    Design:  www.estheticdesign.com