registreren | inloggen
Gebruikersnaam Wachtwoord

 
DSE vraag & antwoord

Hier is de geselecteerde vraag en het antwoord:


Categorie: e-mail

VRAAG: Webmail: ik kan niet inloggen op webmail maar wel op MijnAccount

ANTWOORD:
Als je wel kan inloggen op MijnAccount maar niet zonder foutmeldingen in Webmail, dan ontbreken er waarschijnlijk systeembestanden in jouw maildirectory. Dat komt soms voor als je het automatisch mail doorsturen hebt aanstaan en vervolgens toch webmail gebruikt.

De oplossing die meestal goed werkt is:
- verwijder via MijnAccount een eventuele automatische maildoorsturing.
- stuur via je mailprogramma op je PC een e-mail naar jouw account
- zodra die mail door DSE ontvangen is worden de ontbrekende systeembestanden aangemaakt
- je kunt nu weer gewoon webmail gebruiken
- zet eventueel je automatische maildoorsturing weer aan via MijnAccount.


De url van deze specifieke vraag is http://www.dse.nl/helpdesk/question.php?id=218

Voor een volledig overzicht van vragen & antwoorden: => ga naar de helpdesk-pagina's