registreren | inloggen
Gebruikersnaam Wachtwoord

 
DSE vraag & antwoord

Hier is de geselecteerde vraag en het antwoord:


Categorie: algemeen

VRAAG: Mijn nieuwe account is ineens verdwenen...

ANTWOORD:
Dat kan gebeuren als je bij de aanmelding gegevens hebt verstrekt waarvan wij denken dat ze niet kloppen.

Wij verwijderen routinematig zonder pardon accounts waarvan de gegevens niet lijken te kloppen (valse namen/adressen) of die tegen onze algemene voorwaarden ingaan (zoals b.v. commerciele sites, spam accounts of accounts waarvan duidelijk is dat die niets te maken hebben met de regio Eindhoven)!

Daarom is het van het grootste belang om altijd te vermelden:
- je echte voor- & achternaam (geen schuilnaam, geen organisatienaam)
- jouw echte correcte adres (geen postbus)
- bij voorkeur ook een telefoonnummer en alternatief e-mail adres

Bovendien verwijderen we regelmatig accounts die langere tijd niet actief zijn geweest. Meer info daarover staat hier.


De url van deze specifieke vraag is http://www.dse.nl/helpdesk/question.php?id=123

Voor een volledig overzicht van vragen & antwoorden: => ga naar de helpdesk-pagina's