registreren | inloggen
Gebruikersnaam Wachtwoord

 
Wachtwoord kwijt?

Lees dit svp eerst goed door:

Wachtwoorden zijn geheim!
Ben je je wachtwoord vergeten??? Dat is niet zo handig, maar het kan natuurlijk gebeuren.
Een wachtwoord (engels: password) is strikt persoonlijk en het is echt geheim. Wij slaan alle wachtwoorden versleuteld op. Dat betekent dat ook DSE niet kan achterhalen wat het wachtwoord van iemand is. DSE kan wel het oude wachtwoord verwijderen en een nieuw wachtwoord verstrekken.

Het probleem hierbij is: hoe komt de DSE-gebruiker het nieuwe wachtwoord te weten?
Zodra wij een nieuw wachtwoord zetten, kan de gebruiker alleen maar met dat nieuwe wachtwoord op DSE inloggen en op DSE zijn mail niet meer lezen met het oude wachtwoord. Zit dat oude wachtwoord achter 'sterretjes' in jouw eigen e-mailprogramma, dan werkt dat ook niet meer. We moeten het nieuwe wachtwoord dus naar een ander e-mailadres sturen dat je nog wel kunt uitlezen! De vergeetachtige moet ons een ander email-adres geven, b.v van een vriend(in) waar we het wachtwoord naar toe kunnen sturen. Mocht jouw DSE mail al automatisch naar een ander emailadres doorgestuurd worden, dan zal jouw nieuwe wachtwoord daar wel netjes aankomen en hoef je hier geen alternatief e-mailadres op te geven.

Hoe weten we zeker dat jij de eigenaar van het account bent?
De ingevulde gegevens worden vergeleken met de gegevens die wij van jou kennen (adres, telefoon en met name de legitimatiecode). Die gegevens heb jij ingevuld bij het aanvragen van je account of later nog gewijzigd. Als de ingevulde gegevens voldoende betrouwbaar zijn, wordt er een nieuw wachtwoord verstrekt.
Belangrijk is dus dat je kan bewijzen dat jij de eigenaar van het account bent. B.v. door het legitimatienummer te vertellen dat je bij de aanmelding op DSE hebt ingevuld. Het nieuwe wachtwoord wordt daarna via e-mail naar het door jou op te geven email-adres gestuurd.
Als je jouw DSE-e-mail automatisch liet doorsturen naar een ander adres kunnen we ook zonder legitimatienummer een nieuw paswoord verstrekken. In dat geval versturen we het gewoon naar jouw e-mailadres op DSE en komt het automatisch aan op jouw andere e-mailadres.

Log met dat wachtwoord zo snel mogelijk in op MijnAccount en verander daar het wachtwoord in iets wat alleen jijzelf weet! Schrijf het op een briefje en stop dat in je kluis.

Mocht je bij dit formulier gekomen zijn omdat je niet meer kon inloggen lees dan eerst deze faq !


Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht!

 
Als je een nieuw wachtwoord wilt hebben omdat je het oude vergeten bent, moet je
ons eerst een aantal gegevens ter verificatie verstrekken.
Zo moeten we bijvoorbeeld weten wat jouw gebruikersnaam is waarmee je inlogt op DSE.
Belangrijk is dus jouw DSE e-mail adres (dat is in de vorm van: gebruikersnaam@dse.nl)
Naar dat adres wordt ook een bevestiging van dit verzoek gestuurd.

Mijn DSE e-mail is:   *
 
Op welk e-mail adres wil je het nieuwe wachtwoord ontvangen?
Mocht jouw DSE-mail automatisch doorgestuurd worden naar een ander werkend alternatief e-mailadres,
kun je hieronder gewoon jouw DSE e-mailadres invullen. Als je de e-mail alleen op DSE ontvangt moet je
hieronder een alternatief e-mail adres opgeven waar je nu wél je mail kan uitlezen.
Bereikbaar op e-mail-adres:   *
 
Vul de onderstaande gegevens zo volledig mogelijk in !!
Ze zullen vergeleken worden met de gegevens die je bij je aanmelding op DSE hebt verstrekt.
Voornaam:   *
Tussenvoegsel: 
Achternaam:   *
Telefoonnummer:   *
Adres:   *
Postcode:   *
Woonplaats:   *
 
Om misbruik te voorkomen en om bij eventuele problemen (vergeten wachtwoord!) een legitimatie-contrôle
mogelijk te maken, heb je bij je aanmelding op DSE een (gedeelte van een) geregistreerd nummer zoals
bijvoorbeeld paspoort-, rijbewijs- of gironummer opgegeven.
Legitimatie: 
Ruimte voor toelichting: 
 
DSE vindt jouw privacy belangrijk. Daarom verstrekken wij alleen een nieuw wachtwoord als de gegevens
hierboven kloppen met wat wij van jou kennen. Weet je het legitimatienummer niet meer en wordt
jouw mail niet automatisch naar een ander adres doorgestuurd, dan kun je ons nog overtuigen van jouw echte
identiteit door een identiteitsbewijs in te scannen en als  jpg/bmp/gif-bestand (s.v.p. < 400Kb)
hieronder naar ons te uploaden. Op de scan moet je foto + je naam + je woonplaats duidelijk te zien zijn.
Eventueel aanvullend bewijs kun je mailen naar helpdesk@dse.nl
Bestand dat ik meestuur: 

Let op: dit verzoek voor een nieuw wachtwoord wordt door de DSE-vrijwilligers verder handmatig behandeld.
Dat kan soms wat tijd kosten. Heb s.v.p. even geduld ....